português | english | français | català

logo

Búsqueda en la base de datos

Base de datos:
FONS
Buscar:
IES NARCIS OLLER DE VALLS []
Referencias encontradas:
Mostrando:
1 .. 3   en el formato [Estandar]
página 1 de 1


1 / 3
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
L'Institut Narcís Oller, 1952-2002 / [ressenya de] Núria Ventura
Ventura i Mercè, Núria


En: Cultura. Valls. Segona època, [Any LXXIV], Núm. 631 (novembre 2002), p. 30
Ressenya de:
. L'Institut Narcís Oller : Valls, 1952-2002 / Esther Comas (coordinadora). Valls : Cossetània, 2002



Matèries: Ressenyes ; Centres d'ensenyament ; Escoles secundàries ; Ensenyament secundari ; Professors ; Estudiants ; Commemoració
Matèries:IES Narcís Oller de Valls
Àmbit:Valls
Cronologia:1952 - 2002
Localització: B. Pública de Tarragona


Enllaç permanent a aquest registre



2 / 3
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Del llibre a l'ordinador. Proposta d'implementació d'un model virtual d'ensenyament-aprenentatge de l'anglès a l'IES Narcís Oller de Valls / Maria del Mar Camacho Martí
Camacho Martí, María del Mar


En: Quaderns de Vilaniu : miscel·lània de l'Alt Camp. Valls, núm. 43 (2003) , p. 63-84 : il. (Quaderns de llengua
Bibliografia i enllaços d'interès. Resums en català i anglès.

Els grans i constants canvis que es produeixen dins la societat del coneixement justifiquen la necessitat de la inclusió de les noves tecnologies dins l'ensenyament i aprenentatge de les llengües estrangeres. Aquest article tracta de com l'ús de les noves tecnologies està transformant la manera en què ensenyem i aprenem i de com la tecnologia proporciona un entorn en què els alumnes poden explorar els seus coneixements i participar activament en el procés d'ensenyament i aprenentatge l'e-learning o aprenentatge virtual. El mètode d'implementació de les noves tecnologies a què es farà referència al llarg d'aquest article, a part de ser un excel·lent vehicle d'introducció de nous objectius i continguts educatius, contribueix en gran manera a afavorir una comunicació molt més real i autèntica dins la classe i emfatitza la importància de prendre la cultura de la diversitat en consideració. Des de la metodologia que aporta el Problem-based Learning es planteja un cas pràctic que es du a terme a l'Institut d'Ensenyament Secundari Narcís Oller de Valls.


Matèries: Ensenyament secundari ; Metodologia didàctica ; Llengua ; Ensenyament de l'anglès ; Noves tecnologies ; Internet
Matèries:IES Narcís Oller de Valls
Àmbit:Valls
Cronologia:[2002]
Accés: http://www.raco.cat/index.php/QuadernsVilaniu/article/view/107996/136201
Localització: Biblioteca de Catalunya; Biblioteca Popular de Valls; UAB: Humanitats (Hemeroteca); Universitat de Girona; Universitat Politècnica de Catalunya; Universitat Rovira i Virgili; Institut Ramon Muntaner; B. Pública de Tarragona


Enllaç permanent a aquest registre



3 / 3
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
L'Institut Narcís Oller : Valls, 1952-2002 / Esther Comas (coordinadora)



Valls : Cossetània, 2002
216 p. : il. ; 24 cm (El Bagul, 3) 
ISBN 84-96035-04-2

El curs acadèmic 1952-53 fou el primer en què s'impartí el batxillerat en un centre públic de Valls, era l'Institut Narcís Oller. Enguany se'n commemora el cinquantè aniversari, esdeveniment que ha impulsat l'edició d'aquest llibre amb la il·lusió de donar un pinzellada del que ha estat el centre durant els seus primers cinquanta anys. I, en donar-se l'avinentesa del trasllat de l'Institut a un nou espai físic, aquesta història gràfica també pretén fer una última mirada, no exempta d'una certa malenconia, a l'edifici que l'ha acollit tot aquest temps. De maneres d'apropar-se a la història d'un centre educatiu n'hi ha tantes com persones l'han feta. Per tant, s'imposa la tria d'una perspectiva determinada, que indefectiblement obliga a deixar-ne qualsevol altra. En aquest llibre es recullen imatges i records d'algunes d'aquestes persones que han viscut l'Institut, que hi han estudiat o que hi han treballat, i que han compartit un període de la seva vida, adolescent o adulta, entre les mateixes parets. Entrevistes, escrits i fotografies es combinen en l'intent de no oblidar el passat per poder afermar-nos millor al futur.



Matèries: Escoles secundàries ; Commemoració ; Professors ; Estudiants ; Ensenyament secundari
Matèries:IES Narcís Oller de Valls
Àmbit:Valls
Cronologia:1952 - 2002
Autors add.:Comas i Ibáñez, Esther (Dir.)
Localització: Biblioteca de Catalunya; B. Abadia de Montserrat; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili; B. Pública de Tarragona; B. Pública de Lleida; B. Carles Rahola (Girona); Biblioteca Popular de Valls


Enllaç permanent a aquest registre



página 1 de 1

Base de datos  FONS : Formulario avanzado

   
Buscar:
en el campo:
 
1     
2   
3